Krok IV – wybór umiejętności

Każda postać może wybrać 2 umiejętności z poniższego zestawu.

Walka

walka: posługiwanie się dowolną bronią (biała, miotaną, strzelecką),

dobijanie: pozwala na dobicie postaci przebywającej w stanie umierającym – przechodzi ona w stan martwy (ginie definitywnie); wymaga posiadania umiejętności walka; tylko dla niektórych postaci,

wytrzymałość: daje na stałe +1PŻ na korpus,

Życiowe

felczer: pozwala na leczenie zranionych kończyn i korpusu oraz ran śmiertelnych,

rzemiosło: pozwala na używanie schematów,

ogłuszenie: pozwala na ogłuszenie postaci na 5 minut; należy zajść taką postać od tyłu klepnąć ją w ramię i powiedzieć ogłuszenie(tak aby ogłuszany usłyszał); nie można używać podczas walki,

złodziejstwo: pozwala na używanie wytrychów i ukrycie wszystkich pieniądze na czas przeszukiwania postaci; nikt jej nie może ich zabrać, chyba że je dobrowolnie odda,

Magia

magia: pozwala korzystać z zaklęć jednego wybranego kręgu (natury, bitewnego, umysłu, nekromancji, runicznego),

nadludzka moc: mag otrzymuje do wyboru jeden z trzech bonusów:
- dodatkowe 2 punkty mocy magicznej,
- dodatkowa runa magiczna,
- dodatkowa rzutka magiczna,

Idź dalej

Zostaw odpowiedź

Udowodnij, że jesteś człowiekiem - przepisz tekst z obrazka

Please type the characters of this captcha image in the input box

Możesz używać tagów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>