Larp Mumia z Trou

Larp, który się odbył 11.2011.

Wstęp fabularny

Kilkanaście lat temu, wysłannik Zakonu znalazł niedaleko Trou, mumię. Bez zbędnych ceregieli została ona drogą morską przewieziona do jednego z trzech klasztorów, znajdujących się w górach Zilarard. Zakon za swój główny cel, uważa utrzymanie równowagi między dobrem a złem. Dlatego też mumia w ich katakumbach przeleżała kilka kolejnych lat. Dopiero niedawno Mistrz Zakonu pozwolił sprzedać mumię, a pieniądze przeznaczyć na rozbudowę Południowego Klasztoru.
I tak zaczyna się Wasza historia.

Po dziś dzień słychać jeszcze krzyki zabijanych artystów-złodziei na jednej z górskich ścieżek.
Chcesz wiedzieć co się stało?
Przyjdź, zagraj i przeżyj… .

Czytaj dalej.

Kryształy Czasu III

Trzecią i ostatnią część sagi Kryształów Czasu zorganizowaliśmy na Tygodniówce 2011.

Trylogia Kryształy Czasu 3 – Dwie Przepowiednie

Zmień swoją Przyszłość!

Nadchodzi koniec, o tak, nadchodzi! Koniec naszej trylogii, koniec czasów jakie znaliście, a wszystko dzięki Dwóm Przepowiedniom, które ukazały się Bliźniętom z Trou.

Jeden z Bliźniaków wieszczył:
W Kemocku wybuchnie wojna domowa.

Drugi z nich dał nam wybór:
Gdy zechcemy zmienić przyszłość, to na Znany Kontynent sprowadzimy wojnę.

Szansa na zmianę się pojawiła, otóż Konsygnatariusz Północy zwołał wielkie zebranie ma którym Bliźnięta Syjamskie z Trou wyjawią gdzie ma się ukazać trzeci z kryształów czasu – Kryształ Przyszłości.

Zobacz galerię.

Czytaj dalej.

Larp Kryształy Czasu II

Druga część sagi Kryształy Czasu. Larp odbył się na SPOCie 2011.

Kryształy Czasu 2 – Rysa

Zajazd pod Zardzewiałym Toporem – jedyny bezpieczny przystanek na drodze do Kemockiego miasta Andothor kilkanaście staj od miejsca gdzie Inkwizytor Valius zdobył Kryształ Przeszłości.

Spotkało się tutaj wielu podróżnych – nic niezwykłego niedługo zacznie zmierzchać więc trzeba znaleźć bezpieczne miejsce na spoczynek. Jednak w samym Zajeździe nie jest spokojnie, słychać niewyraźną kłótnię karczmarki, kobiety słusznej postury i jakiegoś pyskatego kmiecia. Można usłyszeć słowa, „…wędrowiec…”, „…rysa…”, „…śmierć…”, „…moje pole…”.
Rozglądasz się po karczmie… zaraz, zaraz, co na takim zadupiu robi Imeshyjski Inkwizytor...

Czytaj dalej.

Larp Kryształy Czasu I

Pierwsza część larpa Kryształy Czasu.

Wstęp fabularny

Słuchajcie! Słuchajcie! Wielki Pan Lorn de Karan III z Honoriońskiego Domu Irasi ogłasza wszem i wobec:
iż każdy kto zdrów, przygód nieopisanych rządny, złota łatwego złaknion,
niech dnia 12.03.2011 Roku Pańskiego wg kalendarza odległych królestw, o godzinie 10:00, stawi się w karczmie pod Zardzewiałym Toporem w pełnym rynsztunku.

Każdy kto chętny iść może. Każdy kto z nami wróci sowitą zapłatę otrzyma.

Czeka nas długa wyprawa, mrożące krew w żyłach przygody i śmiertelne niebezpieczeństwa.

Podpisano
Lorn de Karan III z Honoriońskiego Domu Irasi

Zobacz galerię.

Czytaj dalej.

T2010 Przebudzenie

Wstęp fabularny
Mała aczkolwiek bogata wioska nihilicka, której mieszkańcy są górnikami pracującymi w pobliskiej kopalni mithrylu. Tutaj zaczyna się nasza opowieść, którą będziemy snuć przez stulecia.

Dosłownie wczoraj przyjechał posłaniec bogatego kupca z Caniehu imieniem Ernando Abruzzi, ze zleceniem życia – jeśli do wieczora dnia następnego wydobędą 50 Vortów mithrylu (1 Vort to 10 sztab mithrylu) to zapewni im stały napływ zleceń za duże ilości złota i Złotych Korn. Natomiast za to zlecenie zapłaci im 50.000ZK (podejrzanie dużo). Kupiec Abruzzi nie chce czekać. Taka ilość pieniędzy skusi każdego. Od rana górnicy mają przystąpić do wydobycia.

Jest tylko jeden szkopuł – górnicy boją się wejść do kopalni, gdyż jak twierdzą, w pobliżu jej wejśc...

Czytaj dalej.

SPOT 2010 Kara Boska

Nasz larp organizowany podczas pierwszej edycji SPOTa w 2010 roku.

Witajcie w małym miasteczku Asurmar. Miasteczku leżącym w posiadłościach Hrabiego Jana von Bloemkera. Miasteczku, które nawiedziła seria nieszczęść. Miasteczku gdzie wszyscy zapadli na dziwną chorobę. Miasteczku cierpiącym na brak wody z powodu zamknięcia studni. Miasteczku, gdzie zaginęło wielu mieszczan. Miasteczku gdzie zwykłe poswarki młynarza przeplatają się z bójkami w karczmie i szykowanie się na wojnę. I w końcu w miasteczku, które uratował od głodu Sołtys. Tak. Witajcie w Asurmar – spokojnej mieścinie.

Dziwna choroba to była, popularnie zwana chroniczną niestrawnością, cierpiał na nią każdy, a niektórzy z jej powodu umarli, a jedna osoba – Stara Zielarka – oślepła...

Czytaj dalej.

Larp Cuda się zdażają

Larp odbył się 22.11.2009.

Cuda się zdarzają, większość pochodzi od Cz….” – grom zagłuszył jedno z najstarszych przysłów Kemockich

Historia owa dzieje się gdzieś na krańcach Kemockich Ziem. Gdzie Religia Dejny i Nasturii założyła swój klasztor kilkadziesiąt lat temu w celu szerzenia religii i ucywilizowania tych dzikich granic. Klasztorni mnisi, zakonu Świętego Haburyna, młodzieńca który ujrzał obie boginie i został mianowany świętym jeszcze za życia, zajmują się plonami, przepisywaniem ksiąg i noszeniem dobrego słowa.
Po kilkudziesięciu latach ceremonialnego, przykładnego i zakonnego życia, Opat Buryk kazał wybudować przepiękną Kaplicę, która stanęła na środku klasztoru. Pracę tą miał wykonać pewien wędrowny rzeźbiarz...

Czytaj dalej.

Larp Zaraza 2009

„-Przeklinam Cię: Twoje wnuki będą przyczyną wielkiej zarazy. Twoi bliscy sczezną ze szczętem, zostaniesz sam jak palec. Twoja śmierć tylko będzie mogła zatrzymać zarazę…
-Spalić ją!!!

To wydarzenie sprzed ponad dwudziestu lat nie pozostało bez echa. Wspaniałe Imperium Imeshi nawiedza wielka i straszna choroba. Ludzie w miastach i na wsiach umierają. Zaraza pojawiłą się z nikąd i teraz niszczy ład jaki został wprowadzony na terenie całego imperium.
Nikt nie wie co się dzieje – każdy działa na własną ręke – nawet inkwizycja sprzymierza się z magami aby znaleźć sposób na pozbycie się trawiącej kraj zarazy.
Do wioski przybyć ma niedługo Inkwizytor na proces czarodzieja złapanego w okolicznych lasach...

Czytaj dalej.

Nasz pierwszy LARP

Tego dnia odbył się pierwszy lar, klubu Zardzewiały Topór. Akcja toczyła się w świecie Warhammera. Umieszczamy ją tutaj ponieważ, jest to gra, która otworzyła drogę do Kronik Drikanu.

Czytaj dalej.

Larp 2006.05

Larp organizowany na konwencie w Gdyni.

Czytaj dalej.