Walka

Jednym z najbardziej fascynujących elementów LARPa jest symulacja walki oraz konfliktów zbrojnych. Użycie broni jest bardzo wygodnym sposobem rozwiązywania wielu problemów podczas gry. Pozwala bronić się przed napaściami, kradzieżą czy nawet niewolą. Należy pamiętać, że nie jest to jego najważniejszy element. Istnieje wiele innych ciekawszych sposobów rozwiązywania problemów, zależy to jedynie od pomysłowości graczy.

Czytaj dalej.

Rany, leczenie i śmierć

Może się zdarzyć, że w tych niebezpiecznych czasach nasza postać zostanie ranna. Nieważne, czy to w konsekwencji jakiegoś większego spisku, czy została napadnięta na trakcie przez bandytów. I lepiej szybko szukajmy cyrulika, bo nawet niepozorna rana może doprowadzić naszą postać do ostatecznej śmierci. Poniżej przedstawiamy zasady dotyczące ran, leczenia i śmierci.

Punkty życia, a punkty strukturalne

By najpierw lepiej przedstawić problematykę odnoszenia ran, musimy wprowadzić najpierw pewne rozróżnienie. Chodzi nam tu o różnice między Punktami Życia (PŻ), a Punktami Strukturalnymi (PS).
Niektóre potwory oraz istoty nieumarłe nie posiadają standardowego rozkładu żyć na ciele...

Czytaj dalej.

Wyspa Alchemików

Czytaj dalej.

ZT24KD

Zdjęcia z 24 godzinnego larpa symulacyjnego w świecie Kronik Drikanu.

Czytaj dalej.

[T2012] Czarny Mithryl

Gra główna „Czarny Mithryl” podczas Projektu: Tygodniówka 2012.

Czytaj dalej.

This is SNOT-Ball! 2011.08.20

Czytaj dalej.

LARP Kryształy Czasu 2011.03.12

Zapraszamy do obejrzenia z larpa pt. “Trylogia Kryształy Czasu – Wielka Wyprawa”.

Czytaj dalej.

[T2010] Snot-Ball

Zdjęcia z konwentu Projekt: Tygodniówka 2010 – SNOT-Ball

Czytaj dalej.

[T2010] Gra Główna cz. 3

Zdjęcia z konwentu Projekt: Tygodniówka 2010 – Gra Główna [1/3].

Czytaj dalej.

[T2010] Gra Główna cz. 2

Zdjęcia z konwentu Projekt: Tygodniówka 2010 – Gra Główna [1/3].

Czytaj dalej.